יום רביעי, 25 במאי 2011

להפסיק לשחק ב - Angry birds (ואז אולי למצוא את האחת / ד....)


למי שעדיין לא יודע מה זה Angry birds (כי הוא בדיוק נחת אחרי מסע ארוך מחוץ לכדור הארץ..), נספר בקצרה שמדובר באחת האפליקציות הכי מורדות / מדוברות לאייפון. עד כדי כך שיצרניות הסלולאר התחילו להציע מכשירים שכבר מתוקנת עליהם האפליקציה. וזו בדיוק הנקודה. יש אנשים, צרכנים, Whatever.. שבוחרים את הסמארטפון שלהם על פי מדד ה - Angry birds.

זה מה שחשוב להם. אם יש Angry birds על המכשיר. הם אפילו לא טורחים לבדוק את המפרט - איזה מעבד יש למכשיר, איזו מערכת הפעלה - אנדוראיד / iOS / חלונות 7 מובייל / Whatever.., כמה אינצ'ים המסך, מה הרזולוציה, כמה זמן סוללה מספק המכשיר, מה איכות השמע, האם הוא כולל פונקציות מתקדמות נוספות (טוב, מה אני נסחף עם כל הטכנולוגיה הזאת עכשיו - זה פוסט על מערכות יחסים, לא על טכנולוגיה..) , וכו' וכו' וכו'. העיקר שיש אנגרי בירדס!! ועוד כמה אפליקציות מטופשות. או שסתם רוב הצרכנים יבחרו / ירצו את המכשיר הכי נוצץ וחדש שכולם מדברים עליו.

כאן בדיוק טמונה הבעיה. לעיתים מערכת הבחירות שלנו כצרכנים פועלת באותו אופן גם בחיים האישיים. גם בבחירות הרבה יותר חשובות.
למשל, כאשר באים להכיר את החצי השני.

עם יד על הלב - מי מאיתנו באמת בוחן את הדברים האמיתיים והחשובים בבואנו להכיר מישהי / ו? נראה שרובינו מחפשים את ה - Angry birds, ומתמקדים בפרמטרים הלא מהותיים, והלא חשובים. ואין צורך לפרט אותם, כי כל אחד ואחת שיעצור / תעצור לרגע ויחשוב / תחשוב עם עצמו /ה - יודע / ת טוב מאוד אם בפעם האחרונה שהיה / היתה בקשר הוא / היא בדק / ה את הפרמטרים החשובים באמת  (המעבד, הליבה... , מערכת ההפעלה... - אופסס, עוד פעם נסחפתי לטכנולוגיה..) - שהם אישיות, אופי, ערכים משותפים, שאיפות ומטרות בחיים - או שעוד פעם חיפשנו את ה - Angry birds...

הרבה פעמים אנשים נתפסים לדברים שלא חשובים באמת לחיי נשואים. לעיתים נתפסים ונתלים בתכונות שממצות את עצמן מהר מאוד - למשל, והנה דוגמה שאני שומע מהרבה בנות - "הוא לא גבוה!" - נו?? באמת נראה לך שתתלהבי מהגובה שלו חודשיים אחרי החתונה?? וזו רק דוגמה אחת מיני רבות.

נקודה למחשבה.

ותודה לאריק ששמעתי ממנו את הרעיון ובזכותו הפוסט. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More