יום שלישי, 15 במרץ 2011

רק בישראל

רק בישראל - אפשר לרדת מהרכבל בשיאון ולשאול בקול "מי מצטרף אליי לאוף פיסט שיאון...? " ואחרי דקה לרדת עם סנואובורדיסט שלא הכרת מעולם את האופטיסט הראשון שלך ולסכם שאחד מגבה / מחפה על השני... (אבינועם, יא גב גבר !!! תודה שעזרת לי כשהמגלש עף לכל הרוחות...)

רק בישראל אפשר להתחיל עם גולשת יפהיפיה בטי בר בלי להתבאס מזה שבסוף היום / שבוע סקי היא חוזרת לארץ מולדתה, ואתה לארץ... - מקס' תצטרך להשקיע שעתיים נסיעה ואתה אצלה..

רק בישראל הרכבלים / צ'אר ליפט הכי איטיים בעולם, ורק עם שני כסאות, אבל הנופים, אוי הנופים שנשקפים מהם. ולא סתם נופים, הנופים שלנו..

רק בישראל בשש וחצי בבוקר, בכניסה למג'דל, בפקק שהתחיל כבר מהכניסה לאתר, מתארגן לו מניין ספונטני, ששמתקפל בשנייה שהאתר נפתח, וממשיך בחניון העליון.. . רק בישראל בנות בחצאית גולשות על המסלולים...

רק בישראל הגולשים שעומדים בתור לרכבל, פתאום באופן ספונטני מתחילים לצעוק (לשני החיילים החמודים שיושבים ליד) בקולי קולות "כיפאק לחיילים שלנו, היי!! היי!! היי!! x3"
רק בישראל קוראים למסלולים ואדי חתול, ואדי תחרות, ואדי מועדון, מורד שיאון

והנה עוד תוספות של גולשים מפורום סקי בתפוז:
חוץ מזה את הדבר הכי מדהים בחרמון זה שמהרכבל הגבוהה אפשר לראות את חוף הים , זה ייחודי לישראל וללבנון .
דבר נוסף זה שאתה יכול לגלוש מהנקודה הכי גבוהה בלי מעיל ולא יהיה לך קר - בדיוק פגשתי באתר תיירת שאמרה שיום לפני היא היא רצתה להשתזף בחופי נתניה והתבאסה למראה הסופה , ואז באה לחרמון ופתאום חום נוראי..

בגלל עומס על האוטובוסים יוצאים בצעדה ספונטאנית מהאתר לחניון התחתון.
ובגלל החום ניתן היה לראות גולשים עם גופיות וחולצות T קצרות.

ליד הטי-באר בשיאון ניתן היה לראות חבורה של גולשים שטיפסו על סלע ופתחו פק"ל קפה.

וכל אדם שישב לידך ברכבל מיד יהפוך לחבר הכי טוב שלך שימשיך אתך אח"כ במסלול וכך גם גולשים אחרים שתפגוש במהלך עצירות במסלול.

אז נכון שהוא קטן (יחסית...) , ונכון שברכבלים יש רק שני מקומות (והם קצת איטיים, יחסית...), אבל, וזה אבל גדול, וזה מבחינתי הכי חשוב: הוא שלנו. משלנו. לכן, באיזה שהוא מקום הכי כיף לגלוש בו. והוא האתר הכי בעולם. ואין על החרמון. כי החרמון שלי.
13 למרץ 2011. כבשתי את החרמון...



התמונה הבאה צולמה בכניסה למג'דל.. (בפקק בדרך לכניסה לאתר)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More