יום שני, 29 בנובמבר 2010

פשוט לומר: I Love you

אם יש גישה שהיא מוטעית מיסודה בדייטים זו גישת הפוקר פייס. אנשים מתייחסים לדייטים כאל משחק פוקר, או לחלופין כאל יציאה לקרב, לעסקה מורכבת - ובדרך הורגים את הרומנטיקה.


המנטרה שאני תמיד שומע מידידותיי היא: אני שומרת את הקלפים לחזה, אני לא אחשוף ישר את הקלפים. להחזיק את הקלפים צמוד לחזה.

כאן טמונה הבעיה ladies.

נניח, בחורה מאוהבת בבחור. והם יוצאים. או לא יוצאים, אלא באותו מעגל חברתי - מה שנקרא בחבר'ה, והיא כמהה לצאת איתו, מאוהבת בו, אך היא לא תאמר לו את זה. היא לא תחשוף את ליבה. היא תשמור את הקלפים צמוד לחזה.

הטיעון העיקרי הוא שאם היא תחשוף את עצמה זה יבהיל אותו והוא יברח.

טיעון מטופש נוסף: אם היא תאמר לו שהיא אוהבת אותו והוא לו כל כך בעניין היא תצא מושפלת.

נפריך טענה טענה:
לגבי הטענה שהגבר יבהל ויברח - זוהי שטות גמורה.

נסביר:
בד"כ גבר שרוי באחד משלושת מצבי צבירה:
1. לא מעוניין.

2. לא יודע - כלומר, בשפה נפוצה יותר - לא סגור. כלומר, מתלבט. היא נראית לו, אבל לא נראית לו. התכונה הזו מוצאת חן בעיניו וזאת לו. יש לה אף יפה, אבל האוזן שלה לא נראית לו..
3. מעוניין - כלומר, אוהב אותה, רוצה אותה, או אף מאוהב בה.

כעת, נבחן את שני המצבים ביחס לשלושת מצבי הצבירה של הגבר.

במצב הראשון בו הבחורה לא חושפת את צפונות ליבה ומשאירה את הקלפים צמוד לחזה, אם הוא:

1. לא מעוניין - הוא ימשיך לא להיות מעוניין. ברם, לעיתים נוח לגבר להמשיך לתחזק קשר על אש קטנה מאלף ואחת סיבות, כאשר לו ברור שזה לא זה וזה לא הולך לשום מקום. דא עקא, היא כבר מפתחת הררי ציפיות. ואז לאחר זמן מה היא נכנסת לתסכולים, לבכי, לעצבות, והיא לא מבינה מדוע אין הדדיות. היא יכלה למנוע את המצב הזה. מיד נסביר כיצד.

2. לא סגור - כאשר מישהו מתלבט, הוא מחפש הכרעה. הוא מחפש תשובה החלטית שתטה את הכף לצד כלשהו. כאשר היא משחקת משחקים, ושומרת את הקלפים - היא משמרת את מצב הביניים. הכדור לא בידיים שלה. אלא בידיים שלו / של הגורל.
3. מעוניין / מאוהב - אם גם היא מעוניינת אך לא מראה את זה - יכול להיות שבסוף הם יהיו זוג - כי שניהם מעוניינים - אבל הם סתם מבזבזים זמן נפלא של חיזור והתאהבות כי היא לא חושפת את צפונות ליבה.

כעת, נבחן את המצב השני (והאידיאלי) בו הבחורה הייתה חושפת את צפונות ליבה, ובאה אל הגבר בפשטות לאחר מפגש אחד או שניים, מיישירה מבט אל עיניו, ואומרת לו "אהובי יקירי. רציתי לומר לך שאני אוהבת אותך. כאשר אני מביטה בעיניך היפות זרמים של חום עוברים בגופי" , או אז בו נראה מה יתרחש בכל אחד משלושת מצבי הצבירה של הגבר המצוי:

1. לא מעוניין: אין גבר שישחק לבחורה מאוהבת ברגשות, אלא אם כן הוא ממש אכזר. ברגע שבחורה תגיד לגבר שלא מעוניין בה, ושמאלף ואחת סיבות ממשיך בקשר סתם כי נוח לו - שהיא מאוהבת בו, הוא מיוזמתו יחתוך מיד את הקשר כדי לא לפגוע בה. והבחורה רק תרוויח. זה יכאב יומיים, אך זה עדיף מתסכול מתמשך של חודשיים.

2. לא סגור: רוב הסיכויים שאם הבחורה תיישיר מבט אל הגבר שלא סגור ותאמר לו אני מאוהבת - היא תטה את המצב לטובתה, תשלוט במצב, תעביר את הכדור לידיים שלה - ותגרום לו לרצות אותה. כלומר, תגרום לו להבין שהוא רוצה אותה.
כשאנשים לא סגורים על עצמם ומתקשים לקבל החלטה הם נמצאים בנקודת חולשה ומייחלים שמישהו יפתור להם את הדילמה. מהלך החלטי ואסרטיבי בד"כ יפתור את הדילמה לטובת צד בעל האינטרס - שהיה אסרטיבי.

אגב, טיפ קטן בכלל  - יצאתם? היה דייט טוב? מעוניינים להמשיך? בשיחת טלפון ערב לאחר מכן אל תשאלו - "איך היה?" "אז רוצה להמשיך..?" - פשוט תקבעו עובדה - "אהלן, היה נחמד אתמול, אני אוסף אותך מחר בשבע. " מנסיון - עובד.
3. רוצה / מאוהב: נפלא, כעת גם הוא יחשוף את רגשותיו וכל שנותר לכם הוא לצעוד אל עבר האופק והשקיעה שלובי ידיים וקורנים מאושר.
כעת, נפריך את הטענה המטופשת של רוב הבנות שאם הן יאמרו לגבר אני אוהבת אותך הן יצאו מושפלות (אם הוא לא בעניין)

זוהי טענה מטופשת כיון שאדרבה, זה מראה על עוצמה, על חוזק, על חוסן נפשי של הבחורה. בחורה שמעזה לבוא ולחשוף את רגשותיה היא בחורה עם עוצמה. ובאשר למבוכה הרגעית -הסירו חשש, ברוב המקרים התגובה של הגבר, על אף שאינו מעוניין תהיה אמפטית ותומכת.

לנו הגברים הרבה יותר קל לגשת אל בחורה שאנו רוצים ולומר לה את זה בפנים. ולא, זה לא השפלה - ממש לא - אם היא אומרת לא. משום מה, לכן הנשים זה קצת יותר קשה. אז תתאמנו על זה ותראו שזה לא כזה נורא...
ושוב, אחזור - אתן לא יוצאות מושפלות. אתן יוצאות חזקות.
זהו.

אגב, אני כשאני רוצה מישהי - אני פשוט אומר לה. בלי משחקים וקלפים ומיני בולשיט.

תאמינו לי - עובד.







1 תגובות:

אין גבר שישחק לבחורה מאוהבת ברגשות....חחח....זאת הצהרה שאין לה מזמן כל כיסוי ותוקף במציאות

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More