יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

די לציניות !!!

היום פורסם ב - nrg מעריב על חייזרים שהגיעו לנטרל את הטילים הגרעיניים בארה"ב, ושצפויה מסיבת עיתונאים בוושינגטון בה קצינים לשעבר ימסרו עדויות שמאששות שהדברים אכן קרו. הידיעה כמובן עוררה עניין וכרגיל הטוקבקיסטים חגגו. עברתי ברפרוף על הטוקבקים ורוב התגובות היו ציניות ומטופשות. כמובן שהישראלים האובר חוכמים לא פראיירים, ועליהם לא יעבדו, והציניות בתגובות פשוט חגגה.

עכשיו, אני שואל - למה אנשים ממהרים להגיב טרם חקרו את הדבר? מה זו הציניות הזו?? פתאום כל אחד נעשה לי מומחה לעבמי"ם...
לכן, בתור אחד שחקר את הדבר לעומק, הרשו לי להביא בפניכם עדות ממקור ראשון, ובעברית !! מפי אזרח ישראלי שחווה פגישה עם חוצונים, ובעדות הזו הוא מספר ומתאר את חווית המפגש עם החוצונים. עכשיו ידידיי, לאחר שתצפו בעדות - בעברית!! - אני מבקש מכם לחשוב שנית ולומר לי האם (לאחר שצפיתם בוידאו) אתם מאמינים או לא מאמינים בקיומם של חייזרים ...

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More