יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

פוסט לנשים בלבד. או, איך המוח שלנו עובד

המקרה הקלאסי: מסיבה, הרצאה / שיעור, יום - הולדת, סתם מפגש חברתי, את רואה אותו, מחליפים מבטים, סמול טוק, הוא מצא חן בעינייך. נוצר קליק. הבעיה: רוב חבריי / עמיתיי למגזר לא יעשו את הצעד הבא, המתבקש ויהפכו את הקשר לרציני. ומכל מיני סיבות - פחד, חשש, או סתם כי אין עניין. הבעייה היותר גדולה: מתפתח לו מעין קשר די הזוי שנע בין ידידות למשהו לא מוגדר של כן יוצאים / לא יוצאים , כן רציני / לא רציני ואז בד"כ הבחורה מתחילה לפתח ציפיות ...

מעבר לציפיות הבחורה נכנסת ללופ אינסופי בו היא מתחילה לנתח כל צעד, מילה שאמר, התנהגות - הוא התקשר, הוא רוצה לארגן איתי פה ושם. בקיצור, התמונה די לא ברורה.

לנו הגברים הסיכוי להכנס ללופ בעייתי שכזה הוא נמוך בהרבה. אני למשל, אם אני רואה מישהי שמצאה חן בעיניי - בד"כ אחרי כמה ימים היא כבר תדע את זה וממני (ולרוב לא מצד שלישי למשל...), כשאם היא רוצה - ממשיכים, לא - חותכים. או סתם נשארים ידידים.

מאידך, אני יודע שאצל בנות זה לא כך. ובד"כ הבחורה נשארת תלויה בין שמים וארץ - בין הבחור שאיתו היא כבר 3 חודשים היא ב - On-Off , לבין דייטים כושלים - שחלקם, וזה לא בשליטתה - נפסלים בגללו...

לכן, בנות יקרות, יש דרך אחת, פתרון אחד. אתן חייבות לדבר איתו על זה. פשוט קחו אותו לשיחה אחד על אחד על כוס קפה, פארק, whatever ותגידו לו את אשר על ליבכן.
כאן יש שני אפשרויות: גבר, אם גם הוא מעוניין / רוצה / מאוהב בכן - פשוט יזרום איתכן, יודה בכך, והכל טוב ויפה עוד 3 חודשים תתווכחו על המטבוחה למנה הראשונה...

ברם, אם הוא לא מעוניין - הוא פשוט ימרח אתכן. התשובה יכולה לנוע בין: "סיימתי עכשיו קשר, אני צריך את הזמן, בלה בלה, אבל אין לי בעיה שנמשיך להיות בקשר ונראה מה יצא.." לבין "תשמעי, את אחלה, סבבה לי איתך, וכו' וכו' - אבל לוקח לי זמן להתאהב / להיקשר / עוד כל מיני בולשיט בסגנון". הסיבה לכך אגב, היא שלנו הגברים בדרך כלל אין בעייה לבדוק דברים. מה גם שתמיד נחמד שיש איזו ידידה שתבוא איתנו כל פעם כשאין לנו מישהו לצאת איתו לאיזה אירוע , מפגש חברתי, וכו'.

לכן, דעו. הנה כלל: כשאנחנו אומרים לכן משהו בסגנון הנ"ל , אנחנו בעצם אומרים: "תשמעי , את אחלה בחורה, אבל גם עוד שלושים שנה - אין שום סיכוי שאני ואת נהיה ביחד...". חשוב שתדעו זאת.

כי אתן למשל הרבה יותר בסדר בקטעים האלה. כי בחורה שלא מעוניינת בד"כ אומרת את זה באופן ברור. וגם אם לא נעים לכן, ואתן מתחמקות - אתן בד"כ לא תמשיכו בקשר ידידות כזה. מה שלנו בד"כ לא ממש איכפת - ההיפך, אנחנו די נהנים מזה.
We are men's, you know...

בקיצור בנות, את הטיפ הזה אני נותן לכן בחינם - תשתמשו בו.









0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More