יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

על תקשורת צבועה ובוגדנית

היום ynet ושאר כלי תקשורת ובלוגרים ישראלים פרסמו בהרחבה על אותה חיילת שהצטלמה ליד פלסטינים כפותים. אגב, במאמר מוסגר אוסיף שקצת משעשע לראות באתרים כאן בארץ את התמונות המטושטשות , ולשמוע בערוץ 10 שמדובר על ע מעיר דרומית כשב - yahoo וב - NY Times אפשר לראות את הפנים שלה ואת שמה המלא...

בכל אופן, אני לא ממעיט מחומרת המעשה, וגם אני חושב שזה לא ראוי, וממש לא לעניין התמונות האלה. אך אני תוהה איזו תועלת צמחה למדינת ישראל מפרסום העניין הזה ב - ynet ושאר כלי התקשורת המובילים. הפרסום הזה לא תרם כלום למדינה, לצה"ל, וכו' - פרט לעוד קצת אנטישמיות בעולם, עוד קצת שינאה לישראל. בייחוד לאחר ההד הגדול שהסיפור קיבל ב - CNN, ובשאר כלי התקשורת בעולם. בוא נאמר שהפרסום ב - ynet ממש לא היה מעשה פטריוטי.

ועוד חשוב להוסיף ולהזכיר לאותם כלי תקשורת שמן הסתם אותם אנשים שנראים בתמונות כפותים הם מן הסתם, וזו רק הנחה שלי , לא מידע מבוסס - לא טלית שכולה תכלת... , בלשון המעטה...
בוא נאמר שאני משער שלא כפתו אותם לחינם...
ועדיין אני מתנגד לתמונות של אותה חיילת.

בכל אופן, ובאותו עניין - הנה סרטון וידאו שמן הסתם לא ראיתם ב - ynet , או בערוץ 10, או בערוץ 2 בימים האחרונים. סרטון שהוא לא פחות חמור - ולדעתי אף יותר. מן הסתם בכלל לא שמעתם עליו. אז עכשיו תוכלו לצפות בו.
תקציר: לפני מספר ימים, תוך כדי פינוי יישוב ליד קריית ארבע תפס שוטר משמר הגבול רביב אדרי ילד יהודי בפאות שלו, כן כן בפאות - אתם יודעים, כמו שלפני שישים שנה בערך היו אוהבים לתפוס ילדים יהודים בפאות - ופשוט גרר אותו לאורך מספר מטרים. בפאות. אגב, הוא לא סתם תפס אותו בשיער - הוא תפס אותו בפאות...
חייל יהודי.
גרר נער יהודי.
בפאות.
פאות אגב, זה סממן יהודי די מובהק...
ואת זה - לא ראיתם ב - ynet. ולא בחדשות ערוץ 10. מן הסתם גם לא בחדשות ערוץ 2..

1 תגובות:

עוד על תקשורת צבועה ושטחית כאן:

http://cafe.themarker.com/post/1728478/

(אזהרה - יש סאטירה בימין..)

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More