יום שישי, 2 ביולי 2010

שקוף שזה עובד



אתם הולכים לשבת בכנען (מקום מגניב של דתיים) ולפתע אתה קולט בזווית העין בחורה נחמדה בחצאית ארוכה שותה מיץ תפוזים עם חברות.
או שסתם קפצת למסיבה / יום הולדת / שיעור / Whatever כשלפתע היא צצה מול עיניך יפה נאה וחסודה , בחצאית ארוכה..

או לדוגמה הסיטואציה הבאה: אתם נמצאים בדייט, הולכים על הטיילת, הרוח מנשבת, הגלים לוחשים, ואז משומקום מגיח איזה קבצן ומבקש כמה שקלים.

סיטואציה נוספת: אתם יוצאים כבר ארבעה חמישה דייטים וממש בא לך לשלוח לה איזה שוקולד, להפתיע אותה עם איזה ורד אדום ויפה, או סתם מתנה קטנה - וכמו שלושת הסיטואציות האחרונות (ועוד רבות ששמזדמנות מדי יום) אתה נמנע מלשלוח לה פרחים, או לגשת אליה בכנען / מסיבה / שיעור / חתונה / Whatever, אתה לא תתן שקל וחצי לקבצן בטיילת - כי אתה פוחד לצאת שקוף.

טעות.

לא רק שכדאי, לעיתים עדיף לצאת שקוף. 1.
2. לעיתים על אף שבעיניך אתה הכי שקוף בעולם - בעיני הצד השני אתה ממש לא שקוף, ומיד נסביר.

אך ראשית, בוא נתחיל עם זה שלעיתים אפילו כדאי מאוד שתהיה שקוף, ואם אתה לא מספיק שקוף - תן צלצול דחוף לדנידין...
תחשבו על זה - ניגשתם אל בחורה, כמובן לא כדי להתעניין באמת במזג האוויר אלא כי אתם מעוניינים להכיר אותה - אתם באמת רוצים שהיא תחשוב שסתם התעניינתם במזג האוויר?? או אם המיץ תפוזים היה טעים?? הלא, ברור שהסיטואציה צריכה / חייבת להיות שקופה לשני הצדדים - כאילו, הלוו, אני מתחיל איתך.. , אז יאללה, 2-3 מילות נימוסים, ותציעי כבר מיוזמתך ת'מספר...

אגב, ברוב המקרים היא תבין. הבעיה היא שמזה בדיוק רוב הבנים חוששים, שהיא תחשוב שבאת להתחיל איתה. כאילו, ברור!! ואם היא באמת לא הבינה - פשוט תסביר לה לאט ובמתינות: תשמעי, את בחורה נחמדה, את מוצאת חן בעיניי. ברם, כיוון שרועש פה, אולי נמשיך את השיחה הנחמדה מחר בערב על כוס קפה...?

אגב, אותו הדבר כאשר אתה שולח לה פרחים ושוקולד - אתה הרי לא רוצה באמת שהיא תחשוב שסתם שלחת לה את הפרחים כי היא בדיוק צריכה מחר להגיש עבודה על צמחי הבר בארץ - ישראל...
ובכלל, מה איכפת לך שתדע שאתה אוהב אותה, ורוצה אותה? אדרבה, תדאג שזה יהיה שקוף שאתה רוצה, ומעוניין, וכו' - אחרת איך היא תדע?
יאללה, רוץ לחנות שוקולדים הקרובה!

לגבי הקבצן בדייט, ועוד סיטואציות דומות שאתה חושש לשחק אותה ג'נטלמן פן תראה שקוף מדיי - ואני עובר עכשיו לסעיף 2 - הסר דאגה. לרוב, לא תראה שקוף מדיי בעיני הצד השני. מסיבה פשוטה: בדייט, גם היא נמצאת בסוג של תחושת High, קצת מתח, לעיתים היא גם כן טיפה מעופפת, ובאופן כללי היא לא במצב הרגשי כמו שהיא ליד החברות שלה. החושים מעט מתכהים. לכן, פעולות מסוימות, או סתם דברים באנליים שתעשה לא תמיד יתפרשו באופן הרציונלי והרגיל, אלא או שסתם יעלמו ויחמקו ממנה, או שההיפך, היא באמת תגיד: "וואוו, הוא כזה טיפוס רגישששששש, עדיןןןןןןן, ממממותתתתתתתתתקק", מה שסתם ביום יום לא היה קורה כיוון שחושיה המחודדים היו קולטים את נסיון החירטוט. אגב, כשהקשר יתפתח וכבר תחושו נוחות זה עם זו, מוטב כי תחדל מהג'סטות הבאמת שקופות כי אז היא באמת תקלוט. עד אז לפחות בדייטים הראשונים - תרגיש חופשי.

עכשיו יקפצו החוכמולוגים ויגידו: "נו, ואם היא כן קלטה??" אז לא קרה כלום.











1 תגובות:

מתי יתפרסם פה בלוג החתונה שלך???

הסנדלר הולך יחף?

מאחל לך שזה יקרה בקרוב ושתעשה הרבה ילדים!... מישהו צריך לדאוג למאזן הדמוגרפי... הערבים והחרדים משתלטים על המדינה...

יאללה מני, לעבודה...

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More