יום חמישי, 1 ביולי 2010

אייפון 5?

האייפון 4 הושק בקול תרועה. ברם, הביקורות צוננות, וטוענות כי הפעם לא מדובר בדבר הבא, ואת המהפכה הוא כבר לא יביא איתו. ואכן, לדעתי חסר משהו באייפון 4, חסר הדבר הבא, המשהו שיעשה את השינוי כפי שעשה האייפון הראשון לפני שלוש שנים.

אז למקרה שסטיב (ג'ובס) או כל אחד אחר מאפל קורא את הפוסט הזה (לאחר שיתרגמו לו מן הסתם...) הנה כמה עצות שלעניות דעתי ישדרגו משמעותית את האייפון הבא...

הדבר הבא שיעשה את האייפון למכשיר מלהיב ומסעיר הוא מסך מיניאטורי שישולב כמודול באייפון ויאפשר לו להקרין סרטים / מצגות / תמונות על הקיר. הטכנולוגיה כבר קיימת, וזה רק עניין של אינטגרציה.

הדבר הבא שיעשה את האייפון למכשיר מלהיב ומסעיר הוא /שילוב של מקלדת וירטואלית שניתן להקרין אותה על כל משטח חלק ופשוט להקליד. הטכנולוגיה (שפותחה אגב, בישראל) קיימת כעשר שנים, וכל שצריך הוא לשלב מודול קטן בראש האייפון, כך שפשוט מתיישבים בבית קפה, מעמידים את האייפון, ומתחילים לתקתק על השולחן, תוך כדי שמקרינים את התצוגה על קיר קרוב..
הנה דוגמה למקלדת וירטואלית (סתם ידיעה שמצאתי בגיגול קצר):
http://palmaddict.typepad.com/palmaddicts/2006/05/review_of_itech.html


הדבר הבא שיעשה את האייפון למכשיר מלהיב ומסעיר הוא שילוב של פאנלים סולאריים בגב המכשיר, כך שאם נתקעתם בלי סוללה באמצע המדבר, או סתם באמצע העיר, תוכלו תמיד להוציא את האייפון ולהטעין אותו באור השמש.


ודבר נוסף שלדעתי ישדרג משמעותית את האייפון, הוא האפשרות לחבר אותו למקלדת, מסך מחשב ועכבר על ידי תחנת עגינה, כשכמובן מערכת ההפעלה תותאם כך שברגע שהאייפון יונח בתחנת העגינה התצוגה תותאם למסך גדול. כך למעשה האייפון יהפוך להיות מחשב אישי לכל דבר, ויהפוך את המחשב הביתי לדי מיותר. הלא, ממילא רוב השימוש במחשב הביתי הוא לגלישה באינטרנט, יישומי אופיס ומשחקים. גלישה באינטרנט על ידי דפדפן ספארי ומשחקי תלת - מימד ממילא האייפון מציע כבר כיום. אפליקציות אופיס בקלות אפשר לשלב במערכת ההפעלה, והרי מחשב לכל דבר. מחשב שהולך איתנו לכל מקום.


Think about that Steve..

1 תגובות:

אחי, זה מה שאתה עושה ב-2 לפנות בוקר?אתה כנראה ישן ביום ופעיל בלילה.

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More