יום ראשון, 16 במאי 2010

אני קורא הערב ושומע בחדשות על לובשי השחורים פורעי החוק שממלאים אוטובוסים בדרכם לאשקלון

ואשר שורפים פחי אשפה ברחובות ירושלים, וכל זאת כיוון שצריך לבנות חדר מיון לבית - חולים ברזילאי, חדר מיון שמטרתו להציל את חייהם של תושבי הדרום בעת חירום. ואני שואל את אותם פורעי חוק לובשי שחורים: היכן הייתם בגוש קטיף??? היכן הייתם כשפינו קברים של יהודים, של לוחמי צה"ל שנפלו, שבזכותם אתם יכולים להמשיך להשתולל ולהוציא את המרץ שלכם - איפה הייתם??? למה לא מילאתם אוטובוסים ובאתם להפגין נגד פינוי הקברים מגוש קטיף???? חבורה של צבועים, פורעי חוק, מתועבים!!!

ואני כבר לא מדבר על כך שעל פי רשות העתיקות רוב הסיכויים שבכלל מדובר בקברים פאגניים, ועל כך שגדולי הרבנים התירו להעביר את הקברים , וכו' וכו'.
מדובר פה בחבורה של פורעי חוק ציניים שמנסים להרוויח הון פוליטי / חשיפה תקשורתית , או סתם לפרוק יצרים ומרץ.

אני רוצה להציע דרך לטפל באותם פורעי חוק: יבואו אנשי משטרה צבאית ונציגי הבקו"ם ויעצרו את כל פורעי החוק שבאים להפגין. כל פורע חוק שיעעצר ויתפס ישלח אוטומטית לבקו"ם, ויבוטל על אתר פטור תורתו אומנותו. שכן, בחור שמגיע להפגין אינן בן תורה אמיתי.
בן תורה לא פורע, לא מבעיר פחים ברחובות ירושלים, לא זורק אבנים על שוטרים, ולא מתפרע כדי "להגן" על קברים פגאניים...
בן תורה אמיתי היה מזדעק לנוכח עקירת קברים של יהודי גוש קטיף, ובכלל לנוכח עקירת גוש קטיף!!! שכן בן תורה אמיתי מן הסתם למד שארץ ישראל שייכת לנו. כנראה שאותם מפגינים לא למדו מספיק תורה...
כיון שלא למדו מספיק תורה, הרי שמעלו בפטור שניתן להם מטעם תורתו אומנותו... , ולכן כיוון שתורתם אינה אומנותם - מן הראוי שיתגייסו.

בכלל, נראה שמדובר בצעירים בעלי מרץ רב, לכן נראה שהם די ייהנו בטירונות, שם יוכלו לרוץ ולהוציא את המרץ שלהם. אך לפחות לדבר חיובי.

מעצבנים אותי גם כל אותם פעילי סמול ציניים , עלובים ומתועבים שמפגינים באופן תדיר בשכונת שמעון הצדיק. אני כבר לא מדבר על כך שהם פוסט ציונים כיוון שאיבדו את חיבת ציון. אני פשוט שואל שאלת תם: מדוע לא יפגינו על העוולות שנעשו לתושביה המקוריים של שכונת שמעון הצדיק - על כך שהיהודים שגרו שם לפני כמאה וחמישים שנה גורשו בפרוגרום, באבן , בגרזן, ובסכין??

היכן אבירי זכויות האדם שיבקשו להשיב את הקרקע לתושביה המקוריים???
הציניות והצביעות זועקת כאשר אותם סמולנים מפגינים נגד אחיהם היהודים.

מפגיני יום השישי בבלעין, המפגינים משכונת שמעון הצדיק, ונגד הזזת הקברים באשקלון חולקים בסיס רעיוני , אידיאולוגי, ערכי משותף שליבו הוא חיסול המדינה היהודית, ועל כך צר לי.

2 תגובות:

ההצעה בקשר לביטול הפטור לשרות בצה"ל לאלתר, בגין
התפרעות והתנהגות אנרכיסטית, הוא רעיון מקורי,
הבנוי בצורה הגיונית ביותר.
מסכים עם כל מילה שלך.

בס"ד

לדעתי הם יצאו ישר מהקב"ן
הם גייס חמישי.

אם כבר צריך לארוז את כולם ולשלוח אותם לאהובם האירני הוא כבר יבצע עליהם ניסויים גרעיניים.

אין כבר מה להתעצבן על הערב רב האלה.
חבל לקבל אולקוס בגיל צעיר

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More