יום שני, 2 במרץ 2009

שאלו אותי מספר פעמים לאחרונה מדוע אני רשום בישפה

בס"ד

התשובה פשוטה:
כשאני הולך לקנות חולצה, נעליים, או סתם איזה גאדג'ט חדש - אני משלם 200 ש"ח / 500 / 1000, כמה שעולה...
בדרך כלל אני אלבש את החולצה שנה, אולי שנתיים... ואם זה גאדג'ט מגניב אז אולי הוא ישרוד על המדף 5 שנים....

אישה זה לכל החיים.
אז אני לא אשלם 180 ש"ח בשביל משהו (סליחה, מישהי) שהוא (יותר נכון היא..) לכל החיים???????????????
נו באמת...

כשאני צריך שירות בבית, או בעבודה, או כמעט כל דבר אחר בחיים - אני פונה לאנשי מקצוע.
עלה על דעתכם לבקש מעובר אורח ברחוב כאשר כואבת השן לסור ולטפל בכם??
הרי הוא לא בעל מקצוע??
מי יפקיר את שיניו, או סתם מכשיר שהתקלקל בבית, או כל דבר אחר בידי אדם שאינו בעל מקצוע??
אני אישית, כשכואבת לי השן, הולך אל הרופא הטוב בארץ (באחריות!! אין עוד רופא כזה, מקצוען אמיתי, נחמד, ואפילו מתקשר אליי הבייתה לאחר הטיפול לשאול איך אני מרגיש!!! ממליץ בחום - מי שרוצה פרטים שיפנה אליי...)

נחזור לעניינינו, השורה התחתונה היא שכאשר אני זקוק לשירות כלשהו, אני תמיד אפנה לבעל מקצוע.
אז כאשר אני בא לבחור אישה, לכל החיים - לא אפנה לבעלת מקצוע??

נסו גם אתם / אתן.

אירגון ישפה (נכון להיום לא שילמו לי שקל על הפרסומת הסמויה..):
6448422 – 02

1 תגובות:

ישר כח, גם אני חושבת כמוך.

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More