יום שבת, 17 בינואר 2009

אני אוהב את השבתות בגבעת - שמואל

בס"ד

את יום שישי אני מתחיל ברולדין על אספרסו ומאפה, ואז ממשיך עם ההכנות לשבת
נוסע לקייטרינג היצירה לבשל את הארוחות............ והופ
מקלחת, סידורים אחרונים, פלטה, שולחן, וכבר שבת...

קרליבך:
מי שלא ראה קבלת שבת בקרליבך,כאילו לא ראה מניין קרליבך מימיו...
בית - הכנסת עמוס מתפללים, אין מקום להכניס קיסם. ברם, מעולם לא אמר אדם בקרליבך צר לי המקום...
(ואם בכל זאת קצת צפוף, יוצאים החוצה לקשקש עם החברה...)
שירה אדירה, התעלות רוחנית, המנגינות, דבר תורה לפני ערבית, האווירה - ממליץ לכולם/ן. תבואו שבת הבאה!

אחרי התפילה פוגשים את כל החברה בחוץ, סבב שבת-שלום הקבוע (חייבים להספיק את כולן.......;) )
ומשם מתפזרים לארוחות.

ארוחות שבת:
למעשה סעודות שבת מתחילות כבר ביום שלישי, כשאם חפצה נפשיכם בסעודות השוות והאופנתיות במיוחד תצטרכו להזמין מקום שבועיים מראש.......... (אני מגזים..)

אם אין לי לפחות 10 מוזמנים , אני אפילו לא פותח שולחן...........
מתאספים 10-15 חברה, אוכלים ביחד, קידוש, שירים, צחוקים, מה עוד צריך?

לאחר הארוחה קופצים לדירות של החברה לומר שבת שלום, מעבר זריז על עיתוני שבת, ומשם למצוות היום - שינה בשבת תענוג..

בוקר תפילה בקרליבך, סעודת שבת (בבוקר בד"כ כבר העסק יותר מצומצם......)
עיתונים, מצוות היום (שינה...), מנחה, סעודה שלישית, ערבית, ואיך שכחנו - ההבדלה בקרליבך.
רב שלמה על הגיטרה, האורות כבים, נרות הבדלה, והמנגינה..

שיהיה שבוע טוב!

נ.ב
אז רואים אתכן/ם אצלי שבת הבאה?

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More